Tuesday, July 26, 2016

Voilà!

10 comments:

  1. Looks great! Do you know when it'll be out in English yet?

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. No promises of a Galician version, unfortunately! Or Basque. But a Spanish version should be out next year.

      Delete
  3. Hei! Ser kult ut, har vært fan helt siden jeg fikk I Killed Adolf Hitler av moren min i gave :) det var også gjennom deg jeg begynte å lese comics igjen (jeg var veldig Tintin, Asterix og Donald Duck fan som barn)! Comics har nå blitt en massive nerdy obsession så takk!

    Anyway, jeg er en illustrasjon student i Nederland nå og jeg lurte på om det var en måte å komme i kontakt med deg på? Jeg fant ingen email adresse eller noe sånt på siden her.

    Takk,
    Gus

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei! Jeg har valgt aa ikke oppgi e-mail adressen min paa denne blog'en. Hvis du oppgir din e-mail her, kan jeg kontakte deg og saa slette beskjeden etterpaa.

      Delete
  4. I love the cover. I look forward to reading this.

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Congratulations! I can´t wait to see how my city, Compostela, looks in it!

    ReplyDelete